2008. november 1., szombat

7

Elért hozzám is a mostani körkérdés, Mirelle és Neguilla kíváncsi rám,illetve legalább hét dologra rólam.

A szabályok röviden,ha még valaki nem tudná:

1. Belinkelni a kérdezőt.
2. Hét dolgot elmesélni magamról.
3. Továbbadni hét embernek.A hét helyére bármilyen tetszőleges szám behelyettesíthető természetesen.

Elsőre ez meglehetősen egyszerű feladatnak tűnik,pedig dehogy.Lehet hogy a fényképet is beszámolom egynek,majd meglátom,hogy szükség lesz-e rá...

  • Hetediken lakunk.De tényleg,ráadásul egy hétemeletes házban.
  • Szeretek olvasni.Mindenevő vagyok,szép-,szak-,tényirodalom, fiction és technotriller, jellemzően egyszerre.Hajlamos vagyok hat-nyolc könyvet a legkülönfélébb témákban párhuzamosan olvasni.Meg is lepődöm időnként,hogy az adott szereplő mit keres az éppen olvasott történetben,pedig az jó helyen van,én nem néztem rá a címlapra:)
  • Utálok korán kelni,ennek ellenére majd' minden nap megteszem.Vagy azért mert dolgozni kell menni,ha meg éppen nem kéne,akkor meg reggelit készítek.
  • Mindehhez meglehetősen későn is fekszem,mert sokáig fent lenni viszont szeretek.De bízom benne,hogy amikor majd nyugdíjas leszek,ezt az alvásdeficitet bepótolom.
  • Sokkal jobban szeretem a telet,mint a nyarat.
  • Eddig mindent megettem,amivel bárhol is megkínáltak.Egyetlen kivétel a szalontüdő,mondhat a Krúdy bármit...
  • és tényleg a fotó lett a hetedik:

Rendhagyó módon házon belül adom tovább a stafétát Sutyinak, aki ír ide néha, fotóz szinte mindig,és Ő az én Párom.

Meg Cserkének is ,meg Horasznak is még.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez érdekes és a kettes pont abszolút megvan:)
És köszi, igyekszem.

Horasz írta...

Koszonom, igyekszem en is valaszolni. Barmennyire megdobbento a kettes pont, Cserkehez hasonloan nalam is megvan.

H.

zsúrkenyér írta...

Nem is vagyok meglepve:)

Varom a valaszokat!:)

Horasz írta...

Ime a valasz:

http://horasz.blog.hu/2008/11/03/7_dolog_amit_valoszinuleg_nem_tudtal_rolam

Renata Kalman írta...

Látom vannak még betűmániások vagyis nem ciki olvasni szeretni :)