2008. május 6., kedd

Szülinap

A nagy rohanásban és költözködésben elfelejtődött az első szülinap...

Mert egyéves lettem én, vagyis a Zsúrkenyér.
Frappáns statisztikai összefoglalót szerettem volna összehozni,de a számlálóm hol megy,hol nem megy,az Analiticsra csak nemrég jelentkeztem be,így nincsenek se látogatóadataim,se egyéb komoly számaim.
Annyi azért látszik,hogy sokkal többen olvasnak,mint valaha is gondoltam volna:)
Néha a véleményüket is elmondják,sőt,meg is dícsérnek!Van aki még tanácsot is kér.

Azzal is eldicsekedhetek,hogy eddig csak pozitív visszajelzést kaptam,akár szóban,akár írásban.

Ezért már megérte:)
Tanultam is sokat persze,változott,nem is kicsit a főzési stílusom.A tálalásról,a külalakról nem is beszélve.

Az elején elképzelt receptgyűjtemény persze még messze nem teljes, és soha nem is lesz az.

De igyekszem!
Köszönöm mindenkinek,aki támogatott,segített,olvasott,véleményt mondott,megdícsért,kérdezett....
Külön köszönet illeti a Párom,mert nélküle ez az egész nem lenne az,ami.Az Ő fotói nélkül nem sokra mentem volna.És természetesen Ő az első számú értő közönség is!A gyermekeink nem mindig,pláne a nemfinnyás,csak kevésdolgotszerető leányzó:)

A fotón egy tulipánfa virágzik,és természetesen a Párom készítette.

8 megjegyzés:

Gabojsza írta...

Boldog blogszülinapot!:-)

Fűszeres Eszter írta...

Boldog szülinapot! Én nagyo szeretem a blogodta, ha lesz egy kis időd, írhatnál gyakrabban!
:-)

Doctor Pepper írta...

Hát ez egy ilyen nap úgy látszik! Férfiak és születésnapok! Gratulálok!

Neguilla írta...

Happy Birthday:-)

Névtelen írta...

a másik szülinapos blogot is Isten éltesse sokáig!

BeckZsu írta...

Gratulálok, és további jó éveket kívánok!

zsúrkenyér írta...

Koszonom mindenkinek a jokivansagokat!

Kedves Eszter!

Igyekszem!

Udv
zsurkenyer

Unknown írta...

BÚÉK ;)