2007. május 4., péntek

Fényképek

Néhány megjegyzés a fotókról:

A fotózáshoz egy CANON PowerShot A450 típusú gépet használunk.

Lehetőleg természetes megvilágítás mellett vaku nélkül,persze van úgy,hogy az automatika közbeszól:)
A képek többnyire makró beállítással ,kézben tartott géppel készülnek.

Ennyit a technikáról.

A fényképezés nem könnyű feladata többnyire a páromra hárul,mert én ugyan lelkesen elkezdem és kattogtatok szorgalmasan,aztán jön ő, és eddig mindig az általa készített képek közül válogattam:)

Én sokáig szerettem volna olyan stílusú és olyan szép ételfotókat készíteni,mint a Hemző Károly,de akárhogy igyekeztem,mindig a "kupi van a konyhaasztalon" fíling jött át...

A most divatos minimalista irányzat igazán közel áll hozzám,de sajnos egyenlőre csak nézőként...

Nincsenek megjegyzések: