2008. augusztus 5., kedd

Üveggolyók

Cserkétől érkezett az üveggolyó,és már jó sok elsőre eszembe jutott szót próbáltam sorbaszedni,de valamiért nem tetszett.

De most már megpróbálom tényleg:

a-alma,különösen sütiben
á-ágy,mert aludni jó
b-búza
c-citrom,sütiben,húson,salátában,vagy csak az illata...
cs-csoki,mi is lehetne más
d-D-day
e-ebéd ,egyik kedvenc ételem a három közül.A másik kettő a reggeli meg a vacsora...(by Pandacsöki Boborján)
é-étel,mi más?
f-focaccia,tegnap is sütöttem,jó volt nagyon!
g-gőz,gomolyog
gy-gyalog
h-hideg,jobban szeretem,mint a meleget
i-ibolya
í-írisz
j-semmi értelmes szó nem jutott eszembe,de tényleg!
k-kolbász,házi esetleg chorizo
l-lapulevél
m-mandula,sütiben,sózva,vagy csak úgy...
n-Nap,azért jó ha süt,mégha meleg is van tőle.
ny-nyalóka,sosem szerettem
o-olvasás ,sokkal kevesebb,mint szeretném...
ó-óra ,próbálok igazodni hozzá,nem sok sikerrel
ö-öntet,minél egyszerűbb,mondjuk vinaigrette
ő-őz,vagy inkább szervas
p-papír,jó írni rá,grafitceruzával, KOH-I-NOOR a kedvenc
r-rendetlenség,gyakran csinálok,de nem mindig zavar
s-só,egy csipet mindenbe
sz-szó
t-talán
ty-tyúk,-leves
u-uborka, szinte minden formában.Most nyáron kovászosan,zsíros kenyérrel.
ú-úr
ü-Üzbegisztán
ű-űr, -kutatás
v-valóság
w-whisky
z-zaj
zs-zsibongó

Az olyan betűkkel,amikkel úgysincs rendes magyar szó,mint a dz,meg a dzs,nem is foglalkoztam.

Az ly-meg lyuk,mert mi is lehetne más.

Amit magam sem értek,ahhoz nem is fűztem megjegyzést:)

Kicsit megkéstem ugyan,de még biztos nem jutott el a játék mindenkihez,továbbgurítom Neguillának,vajon miket gondol?

Ja,és a fenti listából is látszik,hogy nem,a fiúknak sem mindenről "az" jut eszükbe!

Nincsenek megjegyzések: