2008. július 31., csütörtök

Díj

Díjazott lettem:)

Horasz talált érdemesnek az elismerésre ,amit ezúton köszönök.
Update!08.08.06 Börzsitől, a Főzni jó! és a Norbifogyi oldal gazdájától is kaptam elismerő szavakat és egy újabb díjat!Köszönöm ! Update vége.
Bár meg kell mondanom,én is gyakran küzdök hasonló problémákkal ,mint Ő,nem kisujjból kirázva születnek az újdonságok.

Kreatív annyiban biztos vagyok,hogy nem vagyok egy előretervezős fajta,az igaz.Így sokszor dől el vásárlás közben,hogy mi is lesz az ebéd.De ez a jobbik változat,mert olyan is van azért,hogy elhatározom mondjuk a töltött káposztát,kirontok a konyhába,és jellemzően ilyenkor csak hús és káposzta nincs otthon.

Ilyenkor a kényszer nagyot tud lendíteni a kreativitáson:)

Mindemellett persze kísérletezek is időnként,va hogy sikerrel,van olyan is,hogy épp csak ehető lesz a végeredmény.

Meg vannak a hétköznapok,amikor gyorsan kell ebédet/vacsorát készíteni ,és nincs mindig idő alkotni.

Meg ott a sok tradicionális kedvenc,amikbe nem sok kreativitást lehet becsempészni,de nem is feltétlen érdemes.

És különbenis, mivel egyéb kreatív tevékenységben,legyen az ének,zene,rajzolás,vagy bármi egyéb ,nem vagyok jó,próbálom a főzésben levezetni ezirányú energiámat:)

Szóval mégegyszer köszönöm!


A szabályok szerint
-kiteszem a logót(kitettem)
-belinkelem a személyt,akitől kaptam(már régesrég így van)
-megnevezek öt blogot
-be is linkelem őket
-üzenetet hagyok nekik.

Az öt blog kiválasztása nem egyszerű,de hosszas gondolkodás után rájuk gondoltam:

Cserke,aki ugyan már megkapta,de tőlem még nem,és akinek írásait mindig élmény olvasni,és a főztje...

Napmátka,aki hazatért nomádkonyhájából,és mindig meglep,hogy egyszerű hozzávalókból milyen jókat főz,

Mirelle a Nőkkel és a jó ötleteivel,

Pedellus az Estiskolából, aki pl. főzőversenyt is szervez,

és a gasztrovonalon kívülről a lemil csapata, akik úgy írnak haditechnikáról,katonákról,és ehhez kapcsolódó témákról,hogy bárki a tíz ujját megnyalhatja.
Nnna.Belinkelés megvolt,megyek üzenetet hagyni:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Zsúrkenyér, ez igazán nagyon kedves, hogy innen is, meg ahogyan...
Köszönöm szépen:))
Megyek frissíteni.

zsúrkenyér írta...

Mert megerdemled:)

Névtelen írta...

Kedves Zsúrkenyér!
Régóta olvaslak, régóta figyellek, épp ezért nem hagyhatlak ki én sem a jelölésből. :) Tőlem is megkapod a díjat! Fogadd szeretettel!
http://norbifogyi.extra.hu/
Üdv: Borzsi

zsúrkenyér írta...

Koszi!

Updatelek rogton!

Udv

Zsurkenyer